Det er tit de små ting i hverdagen, som ender med at tage mest af din tid. Særligt, hvis du gentager den samme handling igen og igen – uden at optimere processen.
På et år kan det blive temmelig meget spildtid.
Et umiddelbart lille sted du kan spare en del tid, er i Outlook.
Leder du tit efter mailmapper i Outlook 👀
Har du organiseret dine mails i mapper, så kender du måske til at lede efter den samme mappe om og om igen – fordi det er den mappe, du oftest har brug for at kigge i.
Du bruger måske mappen et par gange om dagen – og det tager dig måske et minuts tid at finde den frem. Hver gang. 🤔
1 min. 2 gange dagligt bliver 2 min. pr. dag. Det lyder ikke af meget. ⏳
På en uge bliver det 10 min. Hmm, det er en tur til kaffemaskinen og en hurtig snak med din kollega, du går glip af der. ☕
Det svarer til 40 min. på en måned. Du kan godt nå at løse en mindre kompliceret opgave eller to på den tid. 📝
Kan du se, hvordan du på sigt kan spare en del tid ved at optimere på en lille bitte detalje i din dagligdag.
Favoritter i Outlook giver dig mere tid
Nu tænker jeg, at du er interesseret i, hvordan det så er muligt at få organiseret dine mailmapper på en måde, der giver dig mere tid.
Faktisk er det ganske simpelt, og kræver kun nogle få muse-klik 🐭 😆
I videoen her viser jeg dig hvordan.
Favoritter en et hurtigt fif til din dagligdag, fordi du kan sætte nogle genveje til de mapper du bruger allermest.
Det er effektivt!.