Lyder Personlig effektivitet godt ? Så klik her, og se hvad en gennemgang af dit arbejde kan give af udbytte.

Har du nogen gange oplevelser af ikke at have udrettet noget, når arbejdsdagen er slut ?

Har du store stakke af papirer på dit skrivebord og bruger du ofte unødigt tid på at finde dine ting igen? Synes du, at du altid er bagud, og tiden ikke slår til ?

Hvis det lyder som noget, du godt kan nikke genkendende til, så kan jeg hjælpe dig med at “Leane” din personlige tid. (Lean betyder “trimme”).

Vi kigger sammen på den måde du håndterer dine mails og dine papirdokumenter på. Du får nogle værktøjer til at prioritere dine opgaver, samt styre din tid, så der ikke forekommer unødigt spildtid.

Der kommer system og ordren, der vil hjælpe dig meget ud i fremtiden.

Jeg holder foredrag omkring Personlig Effektivitet, så hvis det skulle have din interesse så ring eller skriv.

 

Overblik er nøgleordet i en effektiv arbejdsdag